• Metody online marketingu pro vaši firmu


    I když je meto online marketingu spousta, záleží na každé jednotlivé firmě, jaká metoda marketingu je pro ni ta nejvhodnějším. S rozhodováním o vhodnosti metod obvykle pomáhají marketingové agentury nebo interní odborníci na marketing v každé firmě. Nyní se ale pojďme už podívat na jednotlivé metody marketingu.

    SEO

    SEO můžeme přeložit volně jako optimalizace pro vyhledávání. Na internetu vyhledává každý. A po zadání vyhledávacího dotazu vám vyjedou tisíce odkazů a stránek, které odpovídají zadaným klíčovým slovům. SEO se soustředí právě na to, aby byla vaše webová stránka při vyhledávání na co nejvyšších příčkách.

    SEO

    Emailový marketing

    Emailový marketing je formou marketingu, která pomocí emailů informuje zákazníky a potencionální zákazníky o novinkách, nových produktech, slevových akcích, výprodejích a podobně. V záplavě nejrůznějších reklamních emailů je sice možná těžké prorazit, ale se správně nataveným emailovým marketingem se vaší firmě rozhodně zlepší prodeje.

    Srovnávače zboží

    Zapojte svůj e-shop do srovnání zboží. Na internetu existuje několik oblíbených srovnávačů zboží, které uživatelům internetu srovnávají produkty na různých e-shopech, od těch nejlevnějších až po nejdražší. Vyzkoušejte například Zboží.cz. Správa Zboží.cz je poměrně jednoduchá, ale zapojení se do tohoto vyhledávání je pro firmu velmi efektivní.

    reklamy

    PPC reklamy

    Slyšeli jste už někdy pojem PPC reklamy? Jedná se o model online reklam, kde ve vyhledávačích mohou zákazníci vidět sponzorovaný odkaz na vaši webovou stránku. Skvělé je, že v případě této reklamy platíte až v okamžiku, kdy na ni někdo opravdu klikne. Za každé kliknutí zaplatíte určitou částku.

    Obsahový marketing

    Víte, co to je obsahový marketing? Jedná se o tvorbu obsahu na sociální sítě, blogy, weby, ale třeba i elektronické knihy. Obsahový marketing je komplexním marketingem, který vyžaduje více času a spoustu kreativity. Je ale velmi účinný.